"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Friday, May 21, 2010

ikan oh ikan

jumaat ni jumaat yang kedua aku selepas cuti sem ni. seperti jumaat lepas, hari ni aku jual ikan. hehehe....seronok lah wat keje ni. aku happy jer masa mak ni tanya ko nak tak tolong pakcik jual ikan....aku pun kate ok jer..

jadual hari jumaat bila pergi jual ikan kat pasa tani sg. abong:
  • 6.15 pagi: bangun, solat subuh, alas perut sikit!
  • 6.40 pagi: pergi pasar tani, tempat jual ikan. dengan motor fame yang tak boleh nak bawak laju2...adoyai!
  • 6.50 pagi: tibalah di tapak pasar tani...memulakan tugasan jual ikan. tolong pak ngah!
  • 9.00 pagi: dah tak berapa nak ramai org...makan sikit....hehehehe
  • 9.30 pagi: kemas2....balik umah makni...cuci2 barang yang guna masa jual ikan...
  • 10.oo pagi: sarapan yang real lah sikit! nasi lemak dengan ayam masak rendang...
  • 10.30 pagi: balik umah!!!!!!
  • 12.oo tgh hari: tido!!!!!!!!

well, this friday is better than last friday, coz dah tak wat salah cam last week. semakin berkeyakinan. mula belajar nak timbang2 sebab sebelum ni pak ngah yang wat sume tu....aku cume tahu bungkus and jadik casher je....hehehehehehe.....

2 comments:

  1. nak jugakkkkk!
    jual ikan!
    ikan fav aku kowtt!
    hahahaha siakap tiga rasa satu!

    ReplyDelete
  2. aku jual ikan je kowt....ikan mentah kat pasar, bukan yang dah masak! sengal....lalalal

    ReplyDelete