"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, May 5, 2010

~perjuangan masih belum tamat~

walaupun dah hampir 2 tahun perjuangan ni
tapi masih belum selesai....
entah bila nak selesai pun aku tak tahu.
mungkin belum tiba masanya!

dan aku masih berjuang untuk mempertahankan keputusan aku.
seriously, sangat2 susah....
sangat2 payah...
aku perlu petunjuk,
supaya aku tahu di mana aku berdiri.
aku perlu petunjuk,
untuk tahu mana arah tujuanku.

dalam mempertahankan keputusan itu,
aku masih di dalam dilema.
sebab aku tak tahu macam mana nak akhiri
perjuangan ini.
kadang kala aku rasa rimas dan lemas...
kadang kala aku mengharapkan sesuatu yang indah
kadang kala aku akan mengalah
kadang kala aku akan berserah sepenuhnya pada takdir...

terima kasih sebab buat aku bahagia
terima kasih sebab buat aku kecewa
terima kasih sebab buat aku terluka
terima kasih sebab buat aku dilema
terima kasih untuk semuanya....
dan sekurang-kurangnya,
kau pernah bahagiakan aku
walaupun kau tak tahu.....

No comments:

Post a Comment