"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Saturday, May 8, 2010

~tamat sem 2~

well, dalam diam aku telah menamatkan sem 2 aku di uitm.
tapi sekarang tgh berdebar tunggu result final cam ner pulak.
tapi insya Allah, semuanya akan okey.
doa+usaha+ tawakal.....semoga Allah makbulkan segalanya.

tamat semester 2 bermakna tamat tahun pertama aku kat sini.
tinggal lagi setahun untuk belajar then pergi buat praktikal, insya Allah.
semoga dipermudahkan untuk yang akan datang.

nak revise semula apa yang terjadi sepanjang sem ni.
semua kawan2 macam biasa.
yang jauh mula rapat
dan yang rapat pulak mula menjauh....ntahlah
dan ada yang terbongkar.....
pasal tentang ex-roomate aku lah...hurm...
tak payahlah bagitau name dier....
seriously, dia memang pelakon yang handal dan pengarah
yang sangat2 hebat.
buat cerita+mengarah+berlakon....
sampai setahun kami kena tipu dengan die...
tapi part pasal nak tipu tentang siapa diri die yang sebenar aku tak kisah langsung...
tak jadik kudis pun sebab
aku tak pernah ambil pusing tentang apa yang dia cakap pown....
tapi yang paling teruk dia tipu kami sekelas termasuk denga pensyarah
tentang musibah yang berlaku pada family die....
ya Allah, kali pertama aku jumpa org macam ni...betul2 jadi depan mata....
berbalik pasal musibah,
die bagitahu semua orang yang family die accident teruk....sampai coma...
terukkan tipu orang macam tu?
bukan ke kata-kata tu satu doa....so die macam mendoakan perkara
yang buruk2 berlaku pada family die....ish2
dan bila semua rahsia terbongkar, dia menghilangkan diri!
tamat di sini cerita tentang ex-roomate aku tuh....

pastu ade peristiwa lalu yang berulang semasa aku di puncak alam ni.
"FAKER" friends...opps....kawan ke??
tak! mereka tu tak layak di gelar kawan....dan aku tak nak kawan dengan org macam tu...
hahahaha...ntahlah.
actually aku bukan mintak dieorang ape2, tapi dieorg yang janji macam2....
janji manismu....aku takkan terpedaya....
tapi yang aku mintak hanya sekadar cukuplah kalau korang
appreciate apa yang aku buat utk korang!
tapi sayang korang cuma dtg
coz nak something...bila semua selesai
korang buat perangai!
then tunjuk belang sebenar....
cukuplah kali ni je aku tertipu.....takkan lagi untuk masa yang akan datang
FULL STOP!!!!!!!

tu je lah yang aku tahu yang terjadi sepanjang aku kat sini
esp utk sem 2 nie lah....
thanx for the memories........

2 comments: