"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, May 12, 2010

kegiatan harianku....

dekat seminggu aku berada di mou terchenta
tak banyak yang aku buat lah kat sini...
coz..ntah lah....tatau npe....cam malas..
tadelah yang sebenarnya aku nak relax2 dulu...
biaselah cuti 2 bulan kowt
tak payahlah nak rushing2....

semalam aku kuar,
d klinik jumpa dentist pasal gigi aku ni
selalu je sakit....hurm....
aku ingat berlubang ke, tapi....
doktor kata okey je dik...
last2 doktor buat lah rawatan lain
since aku kata aku saket gigi....

pastu g econsave, beli barang jap dengan my mum...
hehehehe..aku beli skirt..lalalala
tak sabar nak pakai tapi malu...
coz nampak cam girly sgt2....
tapi biler pikir2 balik......
umor dah meningkat, so
dah boleh lah tu berubah sikit penampilan tuh....

last sekali kiterorang g singgah sg. abong....
tgh dok syok2 mkn rojak...
mamt yang aku admire( yang terbaru yer...bkn yang dah basi tuh)
tibe2 lalu...masih seperti dulu yer die...cume aku rasa
rambut die dah panjang lagi....
tapi apapun die masih cute cam dulu2.....
masih cute seperti 1st time aku jumpa setahun yang lalu
masih cute seperti yang aku jumpa kali terakhir sebelum aku
ke p.alam dulu....
hurm~

2 comments: