"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Friday, May 14, 2010

~fakers~

memang post kali ini aku nak cter pasal "FAKERS" yang aku mention
dalam post yang lalu. ntahlah....kerana mangkuk2 ayun ni, buat aku rase
macam errrr...malas gler...sebab sakit hati bile ingat kat dieorang nie...

selama nie aku hanya bersabar je lah kan duduk satu group dengan
korang. sabar sebab keje korang yang tak seberapa tuh. bukan
nak kata keje aku bagus sgt, tapi at least aku better daripada korang kan?
tapi memang aku rasa korang pun patut bersyukur lah, sebab aku pun jenis yang diam.
kalau aku ni jenis yang panas baran....memang korang dah lame kena sound baik nyer..
tapi tulah, aku malas nak panjang2 cter....sendiri dah besar,
so paham2 sendiri lah yer?

korang join group aku, aku terima dengan hati yang terbuka
kedatangan korang ke dalam group aku.
malas nak berkira, tu style aku dalam buat keje....
kalau aku yang perempuan boleh bertolak ansur
kenapa tak korang?
kenapa mesti nak berbalah nak buat discussion kat maner?
susah sgt ke nak pergi discussion?
hurm...kalau takat nak gado2,
tak payah turun discussion pun tak pe...
aman coz tak payah nak gado2.....aku nak menjaga keharmonian je.

well, aku bukan nak menafikan kerja dan sumbangan korang dalam group.
tapi boleh lah, dan terima kasih atas sumbangan korang tu...
yelah tolong ukur sample....
tolong buang bahan kimia....
tolong taipkan procedure....
terima kasih bebanyak lah kan....sebab biler sampai kat tgn aku dan
kawan2 aku, kiterorang kena edit balik...bukan sikit,
kadang2 rasa macam buat semula.....
sekali lagi terima kasih.......;-)
jasamu dikenang!!!!!!!

tapi biler sumenya berakhir, korang buat aku macam sampah kan??
sebelum ni depan aku baik jelah kan?
belakang? ntah2 dah berbakul-bakul korang sumpah aku....
biler korang buat aku macam sampah,
aku pun akan pandang korang macam SAMPAH
sampah yang dah TAK BOLEH RECYCLE, REUSE lagi.....
hahahahaha
adilkan???????

by the way, nak ucap tahniah kat korang
sebab berjaya sakitkan hati aku....
buat aku menangis!
tahniah sgt2....
dan balasannya......
aku TAK HALAL segala-galanya utk korang......
adil kan????????

pesanan untuk FAKERS:
well, whenever aku baca post nie,
aku akan sentiasa ingat air mata dan rasa sakit yang
korang hadiahkan untuk aku.
sekali aku marah, selama-lamanya aku
akan marah....
sekali aku terluka,
selama-lamanya aku akan terus terluka.
sekali hati aku sakit,
selama-lamanya hati ini akan sakit....

No comments:

Post a Comment