"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Saturday, July 3, 2010

~semester 3~

dear blog,

today, Saturday 3rd of July adalah hari terakhir kat rumah. well, blog ni di update katika aku telah selamat menjejakkkan kaki di Putrajaya. dan esok pagi, 4th of July, aku akan berangkat pulang ke Puncak Alam, insya Allah untuk sambung pengajian seperti biasa.

by the way memang sangat2 rindu nak balik Puncak Alam sebab dah lama sangat duduk goyang kaki kat rumah, tapi tiba2 rasa macam busan plak bila fikir pasal kolej. insya Allah, kalau ader rezeki dapatlah kolej, tapi mungkin tak serumah dengan rakan2 serumah yang lame. dan kemungkinan untuk dapat roomate dan housemates baru sangat2 tebal! urgh!!!! cam ner tuh?

lecture, maybe berjalan seperti biasa. tapi semester ni aku bergelar SENIOR yer! bukan lg JUNIOR cam sem lepas...wakakaka...sangat2 busan. pastu kat kampus makin bertambah bilangan student sebab ader JUNIOR2 asasi...haila...makin sesak lah kafe nanti!

so mcm maner keadaan untuk semester ni, kena tunggu dan lihat sajalah! sebab akan banyak berubah....tapi aku harap perubahan itu bukan yang membusankan, tapi yang bakal menggembirakan diri ini!

that's all for tonight...;-)

2 comments: