"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, July 7, 2010

~puncak alam, lecture, housemates, roomate~

dear blog,

well hari ini adalah hati PERTAMA CQ40 aku berjaya di sambungkan dengan internet! itu pun sesudah puas ku mengork sana dan sini untuk mendapatkan line internet ini...kepada sahabat2 ku yang lain2, insya Allah aku akan korek lappy korang utk dapatkan sambungan internet!

seperti yang aku mention dalam post yang lepas, pasal roomate baru, jawapannya: yer! aku dapat roomate baru! budak JUNIOR dan merupakan juga budak ASASI. well, dia okey, dan housemates2 lain pun okey! dieorang ni tak banyak kerenah, tak banyak hal sebab keje dieorang adalah study jer 24/7....hahahah.....

life aku dengan Ainnor, Matun, Ziha dan Ila cam selalu. tapi dah berubah sikit sebab kami dah tak serumah cam sem2 yang lalu. aku cuma berkesempatan berada serumah dengan Ainnor saje. Matun dengan Ziha serumah! tapi kami satu blok, satu aras! bersyukurlah!

well dear, that's all for today! bye!!!!!

No comments:

Post a Comment