"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Saturday, July 17, 2010

' i'm putting my heart back together '

well, never saw it coming,
i should have started running long long time ago
i never thought doubt you, i'm better without you
more then you, more than you know

so did my eyes so i could see that
you never the best for me

finally i'm getting better
and now picking up the pieces
and i'm putting my heart back together!
dear blog,
kat atas tu petikan lagu " over you " by daughtry. one of the best songs yang aku sangat2 minat dari zaman sekolah. one of the best songs yang buat aku mula fikir semula tentang semua perasaan yang aku pernah ada untuk ' dia '.

semuanya aku lakukan dengan satu matlamat! supaya aku mampu keluar daripada perasaan yang indah tetapi sebenarnya ia membunuh aku! supaya aku mampu keluar daripada kepompong agar aku boleh memberi peluang kepada diri aku sendiri dan insan lain untuk get along in a relationship. dan supaya aku tak lagi hidup dengan harapan dan khayalan!

semuanya dah berlalu. kini aku semakin dewasa. mungkin macam ummi selalu kata yang aku sudah mula perlu mencari seseorang yang istimewa. tapi sayangnya aku masih belum bertemu dengan insan yang istimewa itu! belum samapi jodoh lg....tapi tak salah kan kalau kita sekadar berusaha untuk mencari jodoh kita. so, untuk ummi jugak, jgn lupa doakan yang terbaik untuk anakmu ini!

No comments:

Post a Comment