"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Saturday, March 19, 2011

TERUJA!!!!

dear blog,

nak tahu tak malam ni aku sangat lah teruja untuk mengupdate blog ini. padahal dengan penat yang tek habis sebab baru balik daripada jalan2 kat Times Square bersama kawan2 tersayang. well, perjalanan boleh dikatakan okey untk pergi dan balik. cuma hari ini 2nd day aku period, memang amat penat!!!!!

okey berbalik kepada tajuk post aku pada malam ni. mengapakah aku TERUJA???? al kisah bermula bila 'Raden Eida' yang sedang dalam perjalanan ke shah alam dengan menaikki bus rapid kl telah bertemu seseorang iaitu 'Raden Hygiene'. 'Raden Hygiene telah pun menarik perhatian 'Raden Eida' untuk terus memandang kearahnya dalam diam. ( tapi aku sedar kelakuan aku itu adalah berdosa!) well, 'Raden Eida', apa lah yang menarik sangat dengan 'Raden Hygiene' itu??????

well, tarikan yang membuat 'Raden Eida' tak jemu2 memandang adalah dengan gayanya! hahaha...aku sangat sukakan gayanya yang santai. bagi yang kenal sape aku, pasti akan dapat bayangkan macam mana rupa si 'Raden Hygiene' itu. orang yang sangat2 santai and selamber. hahaha sehingga saat aku menulis post ini aku masih terbayang wajah si 'Raden Hygiene' itu!

tapi ada sesuatu yang agak mengecewakan lah. sebab mungkin ini adalah kali pertama dan terakhir aku melihat sang 'Raden Hygiene' kerana dia adalah junior dan sudah semestinya dia lebih muda setahun dari aku, tapi dia nampak mature dari segi rupa dan tingkah laku.... (macam mana aku tahu ialah apabila aku melihat kwn2 nya yang merupakan junior2 asasi), since die sudah tamat pengajian, so aku pun takkan jumpa dia lagi kat puncak alam ni! hahahaha sadisnya!!!! tader rezeki lah.

di akhir pertemuan yang tak diduga itu, memang dia sangat2 kelakar. well, nak tahu kenapa aku namakan dia sebagai 'Raden Hygiene'? huhuhu...selepas bus berhenti di perhentian klang sentral, dia pun nak duduk kat tangga bus tu. sebelum dia duduk kat tangga tu, dia siap lap tempat yang dia nak duduk tu dengan tisu lembap! hahaha sangat2 hygiene yerrrr! aku pun tak pernah buat cam tu kalo nak duduk kat tangga tu, terus je duduk! ada jugak org lain yang tergelak, tapi kiranya aku tabik jugaklah kat dia sebab sangat2 menjaga kebersihan! well, majulah kesihatan untuk negera!!!!

okeylah...'Raden Eida' nak peri bersiram dan beradu untuk mendapat mimpi2 indah bersama 'Raden Hygiene' untuk seketika ini sajalah selagi aku masih ingat akan rupanya!

bye!!!

No comments:

Post a Comment