"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Tuesday, September 28, 2010

happy or sad?

dear blog,

kesedihan melanda, tapi uniknya aku tak tahu sama ada kesedihan ini sesuatu yang betul atau tidak. aku keliru, keliru sangat-sangat!

hari tu tengah duk lepak2 raya kat klang, aku dapat message daripada ayah. ayah n ummi dah confirm penerbangan haji mereka pada 24 Oktober ini. tarikh yang mereka dapat adalah terlalu awal daripada apa yang dijangkakan.

should i be happy or sad? macam yang kwn2 kata, aku sepatutnya happy, sebab dieorang nak pergi sana sebab nak buat ibadah...okey, i got it! tapi bila dieorang pergi, aku akan sorang2 kat sini. sebab aku rasa kadang-kadang yang aku belum cukup dewasa untuk hadapi semua cabaran yang mendatang. bila aku rasa kecewa, yang aku tahu, mereka akan selalu ada untuk aku. selalu ada untuk bila2 masa. tapi bila mereka pergi, tak ada siapa yang akan selalu ada untuk aku dan akan faham aku macam mana mereka faham aku.

and now, i'm struggle to keep my life happy and goes on as usual...but it's hard! itu baru kerana mereka, belum lagi masuk hal2 lain yang buat aku sedih, tension dan sebagainya. tell me how to survive in this situation!!!!!

that's all....

2 comments: