"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Saturday, August 14, 2010

sorry ummi!!!

dear blog,

malam ni aku nak cerita perihal aku sebagai anak plak. cerita anak dan ibu! semalam kan aku kena food poisoning! sakit yer sangat2! itu adalah kali kedua aku kena, sebab first time aku kena masa aku umur 6 tahun, dan ini adalah kali kedua! selepas 13 tahun yer berlalu baru aku kena balik!

aku back to story ibu dengan anak. my beloved mum, ummi a.k.a Puan Siti Afifah, called me just now. actually dia telah call aku dalam pukul 8 lebih, tapi aku tader sebab pergi terawih...takkan nak bwk hp kan?? so balik, aku nampak ader miscall, so aku call lah. then, she answered my call.

" semalam kena food poisoning? "

" haah..tapi dah okeylah. "

" pegi klinik kat kolej ke? "

" iye...pastu kena inject "

" TAK BAGITAHU PUN? "

" ........ " sorry mummy, actually i forgot to tell you!

finally, i told her that, " org nak bagi tahu mase adik call, nak cakap dengan ummi. tapi tak sempat. sebab masa tuh kat sana tgh nak bukak puasa. "

sorry sangat2 ummi!!!! bukan kakdik sengaja lupa, tapi kakdik memg lupa sgt2. kakdik dah ingat nak bagi tahu, tapi kakdik lupa. kakdik taknak ummi risau! kakdik bukan nak ketepikan ummi, kakdik mintak maaf banyak2 sebab ummi tahu daripada org lain, bukan daripada kakdik sendiri....kakdik mintak maaf sangat2 sebab cam buat ummi terasa hati sebab kakdik tak bgtahu yang kakdik sakit!!!!!

ummi,

KAKDIK MINTAK MAAF!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment