"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Sunday, June 27, 2010

" Larikan diri!!!"

salam buat semua. seperti biasa masuk blog ni nak duk bercerita lah kan....hahahah... well, sebenarnya aku nak sambung cerita aku pasal post yang lepas nak aku janji nak sambung cerita kat korang. tapi this time aku cerita tentang Mr J tu lah ye.

untuk pengetahuan korang, aku dah tak contact lagi dgn dia. dengan erti kata lain ialah aku melarikan diri daripada dia.....hahahaa.... sebab aku rasa seram lah plak dengan cara dia. pastu makin lama, makin terserlah sifat dia yang sebenar. sifat yang macam mana? hurm...aku boleh cerita sikit2 je lah. boarlah semuanya rahsia.

semua ni bermula masa aku msg dgn dia ari tuh. dan msg tuh adelah kali terakhir aku msg dgn dia. sebab macam yang aku kata tadi lah. aku mula rasa seram dan tak selesa dengan cara dia. dan itulah msg terakhir aku dengan dia sebelum dia berangkat ke Medan.....hahahaha....

sebenarnya aku mula rasa sangsi dgn dia. so, aku ambil keputusan yang terbaik demi keselanatan diri aku sendiri untuk jauhi dia. bukan sekadar dia tetapi tetapi semua jenis lelaki dan golongan2 seperi dia dan mereka. ...

2 comments: