"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, June 16, 2010

aku happy....korang???

okey... petang ni sgt2 indah..sebab tak panas! tapi aku still terperuk kat umah bersama2 compaq presario CQ40 kesayangan ni....(tak lah sayang sgt pun....tapi sebab ayah susah2 beli mahal2...tu yang sayang!) seriously, sebenarnya aku mati akal tak tahu nak buat ape...so just go online and chatting kat chat rooom...

tapi sebenarnya bukan tuh yang aku nak bagi tahu kat mereka, aku cuma nak beritahu yang aku sgt2 happy ader kat Muar ni....( ek? abis tu sebelum ni ko tak happy ke muar ni?? ish! penyibuk! aku happy lah! tapi la ni lain sikit!!! happy yang maksud lain!!!! diam lah!) aku sangat2 happy dan tenang dalam keadaan aku sekarang ni....sebab cuti ni aku dok umah jer...tak merayap cam selalu sebab selalu aku merayap tiap2 hari....ader jer tempat yang aku nak gi...samapi tak cukup kaki nak berjalan!

tapi sekarang ni, aku lebih memilih nak duduk kat umah...aderlah beberapa sebab aku tak keluar....antaranya, aku tak mahu terserempak dan terjumpa 'dia' kat mane2 kat muar ni!...( iyeke??? iyelah, penyibuk!!!! bukan ko happy ke jumpa dia?? tak! tu dulu! aku tamau mengalah....tapi ko selalu ingat kat dia kan??? hey, penyibvuk!!!! ingat kat dia is not a crime....diamlah!!!!!!)

so sekarang ni boleh lah aku nak kata yang aku sgt2 happy dengan emosi aku sekarang! aku nak cari org yang betul ada utk aku! yang diciptakan untuk aku....semoga aku berjumpa dengan die....semoga jalan itu dipermudahkan oleh-Nya......

No comments:

Post a Comment