"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Sunday, January 27, 2013

Aku...

tamat sudah kisah tentang aku dan dia.....kerana aku yang meletakkan titik noktah itu.....aku biarkan ianya berlalu...berlalu pergi dari hidup, hati, dan jiwa ini....masih bersyukur yang sebenarnya aku masih belum terlanjur mencintainya...masih belum terlanjur mempercayainya....Alhamdulillah....

kecewa? ya, aku berhak untuk rasa kecewa...tapi aku tak pernah marah padanya....sebab apa yang terjadi, aku yang memilih jalan ini....bila aku memilih jalan ini, bermaksud aku sudah bersedia dengan sebarang risiko...seperti janjiku suatu ketika dulu....

apa yang terjadi biarlah.....berlalu pergi....pergi lah selamanya.....aku tak mengharap apa-apa lagi daripadanya...cuma satu doaku, agar DIA kuatkan semangatku...agar DIA lindungi aku....dan pertemukan aku dengan seseorang yang menjadi jodohku bila tiba masanya.....Amin....

hati, kecewa....pastinya kecewa dan terluka....jadi.... "biarkan hati ini merawat lukanya"

selamat tinggal, awak!

No comments:

Post a Comment