"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Sunday, May 12, 2013

moody...:(

happy mother's  day....finally aku adalah anak terakhir ucapkan ayat tu kat my ummi...
kalau x ucapkan pun, it doesn't mean yang aku x sayang or x appreciate mak aku kan...
hanya Allah yang tahu segalanya....

hari ni mood aku x berapa baik...entahlah, sentap semacam...
mungkin sebab terlalu byk rasa yang aku simpan dalam hati...
sedih, kecewa, lecik hati, marah dan lain2 perasaan seorang diri....
sbb aku x mampu luahkan perasaan itu...
dan kalau aku luahkan, bimbang ada yang akan berkecil hati...
jadi aku memilih untuk berdiam...

tapi sayangnya,
aku rasa aku makin tertekan...
makin terasa sakitnya...
aku masih cuba bertahan agar aku x sakitkan hati org lain...
selagi aku mampu....

aku cuba berlari,
ingin keluar daripada keadaan yang aku lalui ini...
keluar supaya aku boleh tenang,
supaya aku boleh berfikir,
supaya aku boleh merancang sesuatu dengan lebih baik...
tapi entahlah,
sbb aku x tahu dimana harus aku bermula....

tapi satu perkara yang aku x pernah lupa,
aku masih hamba-NYA...
aku masih ingay PENCIPTAku...
pada-NYA aku berharap,
agar akan ada jalan keluar....
akan ada sinar...
akan ada kemanisan di sebalik kepahitan yang aku lalui kala ini....
kerna aku tahu,
DIA xkan mengujiku diluar kemampuanku...

"Allah did not promise that life would be easy, but He promise to go through with you, in each steps of your life, with Him by your side!"

No comments:

Post a Comment