"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Thursday, January 6, 2011

kembali ke puncak alam

dear blog,

sudah hampir seminggu aku kembali ke puncak alam. seperti biasa meneruskan sesi semester yang baru. dan semester ini merupakan semester akhir aku untuk sesi teori, sebab semester 5 dan 6 aku akan menjalan praktikal selama setahun.

well, tahniah untuk semua classmates aku. sebab semester lepas, batch kami yang paling cemerlang result utk final exam dalam jabatan kesihatan persekitaran ini! credit to you guys!!! sebab kejayaan ini hasil usaha kita bersama dalam menaikkan batch kita! dan tahniah juga untuk mereka yang memegang gelaran AD, termasuk lah juga tuan punya blog...Alhamdulillah!

okey, bercerita tentang semester baru ni...haila memang mencabar! basically kami sedang buat preparation untuk pergi practical! so memg tough lah subjek2 sem ni. dan yang paling 'best' aku akan hidup dengan law saja untuk sem ni.....memg gilesss!!!

bila lecturer bercerita tentang praktikal, seram jugak aku....terfikir, mampukan aku menjadi seorang IK berjaya....? dan seterusnya untuk menjadi seorang safety officer plak....haila.....cuak pun ader....tapi basically, aku mula jatuh cinta dengan bidang yang ceburi. baru jatuh cinta?? sebab masa awal2 aku sekadar anggap peluang ni sebagai batu loncatan untuk aku menyambung pengajian peringkat ijazah dalam bidang yang aku minati....dan yang peling penting sebab ikut kehendak parents...tapi mungkin pilihan mereka ini macam betul untuk aku...yang terbaikk lah senang cter, sebab sesuai dengan perwatakan aku....hurmmm...harap2 begitulah hendaknya!

okeylah, aku dah tak tahu apa nak cerita. basically, aku sedang dilanda kebusanan sebab biasalahkan minggu pertama...hahahah...biaslah! tapi tunggu lah minggu2 akhir nanti...kena qada' balik lah jawabnya!!!!

okey, guys....
gud nite!!!!!

No comments:

Post a Comment