"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, March 17, 2010

jatuh bangun dalam mengenal erti kasih

aku perlukan sedikit
waktu,
ruang,
kekuatan,
semangat,
kekuatan....
untuk meneruskan perjalanan ini
tanpa dia di sisi....

walaupun tak semudah yang diharapkan,
tapi aku akan tetap selalu mencuba walaupun
aku sering gagal...
gagal pada keadaan, takdir...

aku masih mencari arah
dimana dan kemana arahnya

jalan yang aku pilih,
masalah yang adakala aku cari sendiri,
so, deal with it.......

apapun yang terjadi,
aku akan tetap berjalan,
berlari....hingga aku temui apa yang aku mahukan
walaupun ketika dalam perjalanan itu,
adakalanya aku gagal...
aku akan terus bangkit
tak kira berapa kali aku terjatuh...
bukankah itu lebih baik daripada
terus terduduk dan hingga tak mampu berdiri lagi???

jannah:
don't worry,
aku akan sentiasa ingat janji aku....
berapa banyak kali aku tersungkur kerana dia,
aku akan pastikan aku akan bangun semula
walaupun 1000 kali aku tersungkur kerana
kenangan masa lalu.......

No comments:

Post a Comment