"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Thursday, February 25, 2010

aku..aku..aku....sahaja....takde dia....

kenapa mesti nak ingat pada dia?
sebab dia sebahagian daripada masa silam aku?

aku pilih untuk move on, dan aku move on...
aku pilih untuk bahagiakan diri aku
hanya untuk aku bukan untuk dia
siapa dia tak ada kena mengena dalam hidup
sebab aku pown tak pernah ada kena mengena dalam hidup dia..

aku tak tahu apa yang sebenarnya aku nak luahkan
apa yang aku tahu, aku masih ingat kat dia
kenapa aku mesti bengang?
kenapa cam stress?
kenapa cam upset?
kenapa cam sedih+ cekiwa?
perlu ke aku rasa macam tu lagi...
sesungguhnya soal hati dan perasaan ni memang susah...

lau aku boleh touch n go
or wat smart tag dengan orang lain,
kenapa tidak dengan dia?
pergh..aku tatau nak wat pe lagi...
ape aku nak ialah dia terus hilang dalam hidup aku
hilang yang takkan muncul2 kembali.

aku tak peduli....
nothing will change my mind, my decision..
sebab itulah keoutusan yang aku buat..
and i stick to my decison!!!!!

2 comments:

  1. sabar jela k?
    ko mmg xley lupekan die senanye
    sbb dari dulu haty ko ade die jerk
    pape pown aku mau ckp
    biarla masa menentukan segalanye
    satu hari nnti ko akan jumpe
    ngn putera idaman mu

    ReplyDelete
  2. kan best lau aku tak pernah jumpa dier...
    tak pernah kenal dier...
    dan kadang2 aku rase nyesal...
    sebab pernah kenal dier

    ReplyDelete