"IMPIAN ADALAH PERMULAAN KEPADA SEBUAH
CITA-CITA"

Wednesday, December 16, 2009

"itz time to move"

i'm ready to move..move on...
things yang sepatutnya aku lakukan a long time ago.
cuma baru sekarang kekuatan tu ada bersama.
aku dah buat..things yang dah lame aku rancang
almost a year...Alhamdulillah.
and to Jannah, thanx a lot...
aku tau ko orang yang paling happy biler
aku nak move on...
and thanx again coz selama nie
ko sudi dengar semua luahan aku
(tapi aku tau ko sebernarnya dah busan n penat)
aku tahu semua tu x akan mudah, tapi bergantung
pada HATI aku sendiri..
aku sedar perasaan tu xkan kemana...
sebab 'dia' x pernah tahu tentang kewujudan perasaan
yang aku milikki..
sebelum terlambat, itz better
untuk aku angkat kaki.
aku appreciate segala-galanya yang aku lalui
ketika perasaan itu hanya untuk 'dia'
sekurang-kurangnyer aku tahu yang aku adalah manusia normal
yang ada perasaan indah tu pada kaum adam...
kalau diberi peluang untuk berbicara dengan 'dia'
aku nak kata: thanx a lot.....
sebab jadi sebahagian daripada inspirasi
sehingga aku berjaya menjejakkan kaki ke menara gading...
inspirasi 'dia' yang banyak temani jalan hidup aku
mungkin cukuplah sampai disini ku pinjam inspirasi itu
kerna dah tiba masanya untuk aku berdiri sendiri..
berjuang menentukan masa depanku
kerna 'dia' takkan selamanya berada di hati ini..
terima kasih walaupun 'dia' dah hampakan aku...
aku BEBAS...sebebasnyer...
berkawan, memilih siape saje, tanpa perlu menanti lagi...
apa yang jadi, akan menjadi history selama-lamanya...
ALLAH DID NOT PROMISE THAT LIFE WOULD BE EASY,
BUT HE DID PROMISE TO GO THROUGH WITH YOU,
IN EVERY STEPS OF YOUR LIFE,
WITH HIM BY YOUR SIDE...
INSYAALLAH

2 comments:

  1. wonder to know who is "dia"...
    hehehhe...

    ReplyDelete
  2. noni...jujur ak ckp ak ta penah rase terbeban ngn cite2 ko slame nie tentang 'dia'..ak ikhlas dgr segala mslh ko dulu...ak mmg syukur sgt2 bile akhrnye ko dpt melepaskan 'dia' pergi dari hidup ko...usahlah menanti pd yg ta pasti...sesungguhnya jika ko perlukan teman ak sentiasa d cc mu! syg sgt2 kt ko ida...kite sahabat da lame kowt sejak dari taun 1 lg..moge persahabatan kite kekal selama nye..INSYAALLAH.

    ReplyDelete